آ
-
آشناییزدایی
جستاری درباره آشناییزدایی در سنت خوشنویسی ایران (مطالعه موردی آثار سیاه مشق میرزا غلامرضا اصفهانی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 67-76]
-
آلاینجو
پیکرنگاری درمکتب نگارگری آلاینجو در سدۀ هشتم (نمونههای موردمطالعه: نگارههای نسخ خطی شاهنامه ۷۳۳ق و سمک عیار) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 77-92]
-
آناندا کوماراسوامی
ساختار اندیشه در نقاشی خیالینگاری بر مبنای مفهوم هنر سنتی [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 16-25]
-
آویزبافته
بررسی نقوش آویز بافتههای طلسمی و تعویذی در سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 55-72]
ا
-
اپلیکیشن آموزشی
مقایسه ویژگیهای بصری در اپلیکیشنهای ایرانی و غیرایرانی بر اساس ادراک بصری کودکان ۶ و ۷ سال [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 16-31]
-
احمد غزالی
مطالعه تقابل عاشق مبتدی و عاشق منتهی در تمثیل آشنا شدن سلیم بغدادی با مجنون از خمسه نظامی و نگاره نسخه مصور ۸۳۵ هجری قمری [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 31-45]
-
ادراک بصری
مقایسه ویژگیهای بصری در اپلیکیشنهای ایرانی و غیرایرانی بر اساس ادراک بصری کودکان ۶ و ۷ سال [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 16-31]
-
اروینگ گافمن
مطالعه تطبیقی نقش زن در دو قالی تصویری بهرام گور در هفتگنبد از منظر نظریه نمایشی اروینگ گافمن [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 1-15]
-
اصفهان
بازشناخت دیوارنگارههای لایهچینی کاخهای صفوی اصفهان و بازآفرینی آن برای کاربردهای جدیدتر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 60-74]
-
اندازه
جایگاه رنگ و نقش در ارزیابی دستبافتهها [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 67-81]
-
ایران
نسبت وجوه بازنمایانۀ سبک کمالالملک با نقاشی دهه ۸۰ و۹۰ ایران بر اساس نظام سبکی ولفلین [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 53-66]
ب
-
بازنمایی
نسبت وجوه بازنمایانۀ سبک کمالالملک با نقاشی دهه ۸۰ و۹۰ ایران بر اساس نظام سبکی ولفلین [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 53-66]
-
بازنمایی تصویر
تطبیق بازنمایی تصویر زن در نقاشی معاصر افغانستان و تاجیکستان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 26-39]
-
بافت
جایگاه رنگ و نقش در ارزیابی دستبافتهها [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 67-81]
-
بافت فرهنگی-اجتماعی
تأثیر اصالت ایرانی-تورانی نگارگر درنمایش جایگاه اجتماعی زن نگارههای خواستگاری نسخه مصور ورقه و گلشاه [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 50-66]
-
باور
بررسی نقوش آویز بافتههای طلسمی و تعویذی در سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 55-72]
-
بقعه چهارپادشاه
مطالعه تزئینات «درِ چوبی» بقعه چهارپادشاهان لاهیجان موجود در موزه ملی ایران [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 46-59]
-
بهرام گور در هفتگنبد
مطالعه تطبیقی نقش زن در دو قالی تصویری بهرام گور در هفتگنبد از منظر نظریه نمایشی اروینگ گافمن [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 1-15]
-
بینامتنیت
تأثیر اصالت ایرانی-تورانی نگارگر درنمایش جایگاه اجتماعی زن نگارههای خواستگاری نسخه مصور ورقه و گلشاه [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 50-66]
پ
-
پاپوش
مطالعه نقش پاپوشها و نمادهای اصلی آن در اقوام زعفرانلو و شادلو ایل کرمانج خراسان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 1-15]
-
پارچه
تحلیل دیداری(بصری) نقوش آثار سفالی تَل باکون و استفاده از آنها در طراحی پارچه [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 75-94]
-
پوستر تایپوگرافی
تحول پوسترهای تایپوگرافی دهه هشتاد شمسی از دیدگاه تغییرات فرهنگی روبرت وسنو [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 32-52]
-
پیکرنگاری درباری
نشانههای تصویری تنعم در تک پیکر نگاریهای درباری زنانة عصر زند و قاجار در قیاس با نگارگری مکتب اصفهان [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 34-49]
ت
-
تحلیل استنادی
تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه علمی پیکره [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 82-90]
-
تحلیل محتوایی
تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه علمی پیکره [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 82-90]
-
تصویرگری
پیکرنگاری درمکتب نگارگری آلاینجو در سدۀ هشتم (نمونههای موردمطالعه: نگارههای نسخ خطی شاهنامه ۷۳۳ق و سمک عیار) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 77-92]
-
تغییرات فرهنگی
تحول پوسترهای تایپوگرافی دهه هشتاد شمسی از دیدگاه تغییرات فرهنگی روبرت وسنو [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 32-52]
-
تل باکون
تحلیل دیداری(بصری) نقوش آثار سفالی تَل باکون و استفاده از آنها در طراحی پارچه [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 75-94]
-
تنعم
نشانههای تصویری تنعم در تک پیکر نگاریهای درباری زنانة عصر زند و قاجار در قیاس با نگارگری مکتب اصفهان [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 34-49]
خ
-
خردورزی
ساختار اندیشه در نقاشی خیالینگاری بر مبنای مفهوم هنر سنتی [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 16-25]
-
خمسه نظامی
مطالعه تقابل عاشق مبتدی و عاشق منتهی در تمثیل آشنا شدن سلیم بغدادی با مجنون از خمسه نظامی و نگاره نسخه مصور ۸۳۵ هجری قمری [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 31-45]
-
خوانش
تأثیر اصالت ایرانی-تورانی نگارگر درنمایش جایگاه اجتماعی زن نگارههای خواستگاری نسخه مصور ورقه و گلشاه [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 50-66]
-
خوشنویسی سنتی
جستاری درباره آشناییزدایی در سنت خوشنویسی ایران (مطالعه موردی آثار سیاه مشق میرزا غلامرضا اصفهانی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 67-76]
د
-
در چوبی لاهیجان
مطالعه تزئینات «درِ چوبی» بقعه چهارپادشاهان لاهیجان موجود در موزه ملی ایران [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 46-59]
-
دهه هشتاد
تحول پوسترهای تایپوگرافی دهه هشتاد شمسی از دیدگاه تغییرات فرهنگی روبرت وسنو [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 32-52]
ر
-
رنگ
جایگاه رنگ و نقش در ارزیابی دستبافتهها [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 67-81]
ز
-
زعفرانلو
مطالعه نقش پاپوشها و نمادهای اصلی آن در اقوام زعفرانلو و شادلو ایل کرمانج خراسان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 1-15]
-
زن
تأثیر اصالت ایرانی-تورانی نگارگر درنمایش جایگاه اجتماعی زن نگارههای خواستگاری نسخه مصور ورقه و گلشاه [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 50-66]
-
زیگموند فروید
جایگاه انسان در نقاشیهای محمد سیاهقلم و هیرونیموس بوش از دیدگاه فروید [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 1-11]
س
-
ساختار
مقایسه ساختار و مفهوم در آثار نقاشیهای برگرفته از قصۀ ضامن آهو [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 40-54]
-
ساختار اندیشه
ساختار اندیشه در نقاشی خیالینگاری بر مبنای مفهوم هنر سنتی [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 16-25]
-
سفال
تحلیل دیداری(بصری) نقوش آثار سفالی تَل باکون و استفاده از آنها در طراحی پارچه [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 75-94]
-
سمک عیار
پیکرنگاری درمکتب نگارگری آلاینجو در سدۀ هشتم (نمونههای موردمطالعه: نگارههای نسخ خطی شاهنامه ۷۳۳ق و سمک عیار) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 77-92]
-
سیاه مشق
جستاری درباره آشناییزدایی در سنت خوشنویسی ایران (مطالعه موردی آثار سیاه مشق میرزا غلامرضا اصفهانی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 67-76]
-
سیستان و بلوچستان
بررسی نقوش آویز بافتههای طلسمی و تعویذی در سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 55-72]
ش
-
شادلو
مطالعه نقش پاپوشها و نمادهای اصلی آن در اقوام زعفرانلو و شادلو ایل کرمانج خراسان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 1-15]
-
شاهنامۀ ۷۳۳
پیکرنگاری درمکتب نگارگری آلاینجو در سدۀ هشتم (نمونههای موردمطالعه: نگارههای نسخ خطی شاهنامه ۷۳۳ق و سمک عیار) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 77-92]
-
شکار
مقایسه ساختار و مفهوم در آثار نقاشیهای برگرفته از قصۀ ضامن آهو [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 40-54]
-
شهرستان سرچهان
مطالعه ویژگیهای طرح و نقش، رنگ و بافت قالیهای عشایر عرب خمسه اسکان یافته در روستاهای شهرستان سرچهان (مطالعه موردی: طایفه غنی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 15-33]
ص
-
صفوی
بازشناخت دیوارنگارههای لایهچینی کاخهای صفوی اصفهان و بازآفرینی آن برای کاربردهای جدیدتر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 60-74]
ض
-
ضامن آهو
مقایسه ساختار و مفهوم در آثار نقاشیهای برگرفته از قصۀ ضامن آهو [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 40-54]
ط
-
طراحی
تحلیل دیداری(بصری) نقوش آثار سفالی تَل باکون و استفاده از آنها در طراحی پارچه [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 75-94]
-
طراحی گرافیک
تحول پوسترهای تایپوگرافی دهه هشتاد شمسی از دیدگاه تغییرات فرهنگی روبرت وسنو [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 32-52]
-
طرح و نقش
جایگاه رنگ و نقش در ارزیابی دستبافتهها [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 67-81]
-
طلسم و تعویذ
بررسی نقوش آویز بافتههای طلسمی و تعویذی در سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 55-72]
ع
-
عرب خمسه
مطالعه ویژگیهای طرح و نقش، رنگ و بافت قالیهای عشایر عرب خمسه اسکان یافته در روستاهای شهرستان سرچهان (مطالعه موردی: طایفه غنی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 15-33]
-
عرب غنی
مطالعه ویژگیهای طرح و نقش، رنگ و بافت قالیهای عشایر عرب خمسه اسکان یافته در روستاهای شهرستان سرچهان (مطالعه موردی: طایفه غنی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 15-33]
-
عشایر
مطالعه ویژگیهای طرح و نقش، رنگ و بافت قالیهای عشایر عرب خمسه اسکان یافته در روستاهای شهرستان سرچهان (مطالعه موردی: طایفه غنی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 15-33]
-
عشایر کرمانج
مطالعه نقش پاپوشها و نمادهای اصلی آن در اقوام زعفرانلو و شادلو ایل کرمانج خراسان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 1-15]
-
عشق الهی
مطالعه تقابل عاشق مبتدی و عاشق منتهی در تمثیل آشنا شدن سلیم بغدادی با مجنون از خمسه نظامی و نگاره نسخه مصور ۸۳۵ هجری قمری [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 31-45]
-
عکاسی معاصر ایران
بررسی مفهوم نامکانی در عکاسی ایران با نگاهی به آثار محمد غزالی و مهران مهاجر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 12-30]
-
عناصر بصری
مقایسه ویژگیهای بصری در اپلیکیشنهای ایرانی و غیرایرانی بر اساس ادراک بصری کودکان ۶ و ۷ سال [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 16-31]
غ
-
غریزه مرگ و زندگی
جایگاه انسان در نقاشیهای محمد سیاهقلم و هیرونیموس بوش از دیدگاه فروید [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 1-11]
ف
-
فرمگرایی
جستاری درباره آشناییزدایی در سنت خوشنویسی ایران (مطالعه موردی آثار سیاه مشق میرزا غلامرضا اصفهانی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 67-76]
-
فصلنامه پیکره
تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه علمی پیکره [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 82-90]
ق
-
قاجار
مطالعه تحلیلی نقاشی نظامی میدان مشق اثر محمدحسن افشار در دوره قاجار [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 73-91]
-
قاجار
مطالعه تطبیقی نقش زن در دو قالی تصویری بهرام گور در هفتگنبد از منظر نظریه نمایشی اروینگ گافمن [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 1-15]
-
قالی
مطالعه ویژگیهای طرح و نقش، رنگ و بافت قالیهای عشایر عرب خمسه اسکان یافته در روستاهای شهرستان سرچهان (مطالعه موردی: طایفه غنی) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 15-33]
-
قالی تصویری
مطالعه تطبیقی نقش زن در دو قالی تصویری بهرام گور در هفتگنبد از منظر نظریه نمایشی اروینگ گافمن [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 1-15]
-
قدرت
مطالعه تحلیلی نقاشی نظامی میدان مشق اثر محمدحسن افشار در دوره قاجار [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 73-91]
ک
-
کتیبه نگاری
مطالعه تزئینات «درِ چوبی» بقعه چهارپادشاهان لاهیجان موجود در موزه ملی ایران [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 46-59]
-
کتیبههای نستعلیق
نقش مضامین مذهبی در کتیبههای نستعلیق بناهای دوره صفوی [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 1-14]
-
کمالالملک
نسبت وجوه بازنمایانۀ سبک کمالالملک با نقاشی دهه ۸۰ و۹۰ ایران بر اساس نظام سبکی ولفلین [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 53-66]
-
کودکان
مقایسه ویژگیهای بصری در اپلیکیشنهای ایرانی و غیرایرانی بر اساس ادراک بصری کودکان ۶ و ۷ سال [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 16-31]
-
کیاییان
مطالعه تزئینات «درِ چوبی» بقعه چهارپادشاهان لاهیجان موجود در موزه ملی ایران [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 46-59]
-
کیفیات بصری
مقایسه ویژگیهای بصری در اپلیکیشنهای ایرانی و غیرایرانی بر اساس ادراک بصری کودکان ۶ و ۷ سال [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 16-31]
گ
-
گروتسک
جایگاه انسان در نقاشیهای محمد سیاهقلم و هیرونیموس بوش از دیدگاه فروید [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 1-11]
ل
-
لایهچینی
بازشناخت دیوارنگارههای لایهچینی کاخهای صفوی اصفهان و بازآفرینی آن برای کاربردهای جدیدتر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 60-74]
-
لیلی و مجنون
مطالعه تقابل عاشق مبتدی و عاشق منتهی در تمثیل آشنا شدن سلیم بغدادی با مجنون از خمسه نظامی و نگاره نسخه مصور ۸۳۵ هجری قمری [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 31-45]
م
-
مارک اوژه
بررسی مفهوم نامکانی در عکاسی ایران با نگاهی به آثار محمد غزالی و مهران مهاجر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 12-30]
-
محمدحسن افشار
مطالعه تحلیلی نقاشی نظامی میدان مشق اثر محمدحسن افشار در دوره قاجار [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 73-91]
-
محمد سیاهقلم
جایگاه انسان در نقاشیهای محمد سیاهقلم و هیرونیموس بوش از دیدگاه فروید [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 1-11]
-
محمد غزالی
بررسی مفهوم نامکانی در عکاسی ایران با نگاهی به آثار محمد غزالی و مهران مهاجر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 12-30]
-
مضامین مذهبی
نقش مضامین مذهبی در کتیبههای نستعلیق بناهای دوره صفوی [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 1-14]
-
معماری صفوی
نقش مضامین مذهبی در کتیبههای نستعلیق بناهای دوره صفوی [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 1-14]
-
معیارهای ارزیابی
جایگاه رنگ و نقش در ارزیابی دستبافتهها [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 67-81]
-
مفهوم
مقایسه ساختار و مفهوم در آثار نقاشیهای برگرفته از قصۀ ضامن آهو [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 40-54]
-
مقالهها
تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه علمی پیکره [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 82-90]
-
مکتب اصفهان
نشانههای تصویری تنعم در تک پیکر نگاریهای درباری زنانة عصر زند و قاجار در قیاس با نگارگری مکتب اصفهان [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 34-49]
-
مکتب شیراز
پیکرنگاری درمکتب نگارگری آلاینجو در سدۀ هشتم (نمونههای موردمطالعه: نگارههای نسخ خطی شاهنامه ۷۳۳ق و سمک عیار) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 77-92]
-
مکنت
نشانههای تصویری تنعم در تک پیکر نگاریهای درباری زنانة عصر زند و قاجار در قیاس با نگارگری مکتب اصفهان [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 34-49]
-
مهران مهاجر
بررسی مفهوم نامکانی در عکاسی ایران با نگاهی به آثار محمد غزالی و مهران مهاجر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 12-30]
-
میدان مشق
مطالعه تحلیلی نقاشی نظامی میدان مشق اثر محمدحسن افشار در دوره قاجار [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 73-91]
ن
-
ناصرالدینشاه
مطالعه تحلیلی نقاشی نظامی میدان مشق اثر محمدحسن افشار در دوره قاجار [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 73-91]
-
نامکان
بررسی مفهوم نامکانی در عکاسی ایران با نگاهی به آثار محمد غزالی و مهران مهاجر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 12-30]
-
نشانة تصویری
نشانههای تصویری تنعم در تک پیکر نگاریهای درباری زنانة عصر زند و قاجار در قیاس با نگارگری مکتب اصفهان [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 34-49]
-
نظریه نمایشی
مطالعه تطبیقی نقش زن در دو قالی تصویری بهرام گور در هفتگنبد از منظر نظریه نمایشی اروینگ گافمن [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 1-15]
-
نقاشی
مقایسه ساختار و مفهوم در آثار نقاشیهای برگرفته از قصۀ ضامن آهو [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 40-54]
-
نقاشی
نسبت وجوه بازنمایانۀ سبک کمالالملک با نقاشی دهه ۸۰ و۹۰ ایران بر اساس نظام سبکی ولفلین [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 53-66]
-
نقاشی ایرانی
مقایسه ساختار و مفهوم در آثار نقاشیهای برگرفته از قصۀ ضامن آهو [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 40-54]
-
نقاشی خیالینگاری
ساختار اندیشه در نقاشی خیالینگاری بر مبنای مفهوم هنر سنتی [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 16-25]
-
نقاشیدیواری
بازشناخت دیوارنگارههای لایهچینی کاخهای صفوی اصفهان و بازآفرینی آن برای کاربردهای جدیدتر [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 60-74]
-
نقاشی زند
نشانههای تصویری تنعم در تک پیکر نگاریهای درباری زنانة عصر زند و قاجار در قیاس با نگارگری مکتب اصفهان [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 34-49]
-
نقاشی قاجار
نشانههای تصویری تنعم در تک پیکر نگاریهای درباری زنانة عصر زند و قاجار در قیاس با نگارگری مکتب اصفهان [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 34-49]
-
نقاشی معاصر
نسبت وجوه بازنمایانۀ سبک کمالالملک با نقاشی دهه ۸۰ و۹۰ ایران بر اساس نظام سبکی ولفلین [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 53-66]
-
نقاشی معاصر افغانستان
تطبیق بازنمایی تصویر زن در نقاشی معاصر افغانستان و تاجیکستان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 26-39]
-
نقاشی معاصر تاجیکستان
تطبیق بازنمایی تصویر زن در نقاشی معاصر افغانستان و تاجیکستان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 26-39]
-
نقاشی نظامی
مطالعه تحلیلی نقاشی نظامی میدان مشق اثر محمدحسن افشار در دوره قاجار [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 73-91]
-
نقش
تحلیل دیداری(بصری) نقوش آثار سفالی تَل باکون و استفاده از آنها در طراحی پارچه [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 75-94]
-
نقش
بررسی نقوش آویز بافتههای طلسمی و تعویذی در سیستان و بلوچستان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 55-72]
-
نقوش و نماد
مطالعه نقش پاپوشها و نمادهای اصلی آن در اقوام زعفرانلو و شادلو ایل کرمانج خراسان [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 1-15]
-
نگارگر
تأثیر اصالت ایرانی-تورانی نگارگر درنمایش جایگاه اجتماعی زن نگارههای خواستگاری نسخه مصور ورقه و گلشاه [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 50-66]
-
نگارگری ایران
پیکرنگاری درمکتب نگارگری آلاینجو در سدۀ هشتم (نمونههای موردمطالعه: نگارههای نسخ خطی شاهنامه ۷۳۳ق و سمک عیار) [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 77-92]
-
نگارگری ایرانی
مطالعه تقابل عاشق مبتدی و عاشق منتهی در تمثیل آشنا شدن سلیم بغدادی با مجنون از خمسه نظامی و نگاره نسخه مصور ۸۳۵ هجری قمری [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 31-45]
-
نگاره
تأثیر اصالت ایرانی-تورانی نگارگر درنمایش جایگاه اجتماعی زن نگارههای خواستگاری نسخه مصور ورقه و گلشاه [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 50-66]
و
-
ورقه و گلشاه
تأثیر اصالت ایرانی-تورانی نگارگر درنمایش جایگاه اجتماعی زن نگارههای خواستگاری نسخه مصور ورقه و گلشاه [دوره 10، شماره 25، 1400، صفحه 50-66]
-
ولفلین
نسبت وجوه بازنمایانۀ سبک کمالالملک با نقاشی دهه ۸۰ و۹۰ ایران بر اساس نظام سبکی ولفلین [دوره 10، شماره 26، 1400، صفحه 53-66]
ه
-
هنر سنتی
ساختار اندیشه در نقاشی خیالینگاری بر مبنای مفهوم هنر سنتی [دوره 10، شماره 24، 1400، صفحه 16-25]
-
هنر شیعی
مطالعه تزئینات «درِ چوبی» بقعه چهارپادشاهان لاهیجان موجود در موزه ملی ایران [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 46-59]
-
هیرونیموس بوش
جایگاه انسان در نقاشیهای محمد سیاهقلم و هیرونیموس بوش از دیدگاه فروید [دوره 10، شماره 23، 1400، صفحه 1-11]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد